2010-05-27

AJM NOT A VIRGIN ANYMORE

BLARGHHHJH IYåpw0tå0 w46¨+årwäh <--- damp

Har suttit i studion i två timmar och upplevt teknikens misslyckanden gång på gång på gång på gång och är alltså kvar i das schule. Hum. (liv, var tog du vägen? kom tillbaka!) Väntar på att pappa ska komma och hämta mig, han var tydligen på väg ut från stan. Har inte ätit något sen lunch. De som känner mig vet att jag lätt är den mest lackande personen i hela världen om jag inte äter och håller mitt blodsocker på en bra nivå. Har lackat sönder på stackars Viktor i studion bara för det, han som var snäll och stannade i skolan fem timmar extra. Inte bra alls.

Jag drack en kopp kaffe idag. Fan alltså, det var underbart. Snoozade 20 minuter imorse, och barn, det ska man verkligen inte göra. Kände mig som en zombie. Tror inte jag hade kunnat välja en sämre tidpunkt att dricka min första, ordentliga kopp kaffe på. Hade dock socker i, till Antons förtret. Han är ju man så han dricker det svart - bleeeh. Behövde dock lite mörk choklad att svälja ner det med. Jag är inte så hardcore av mig. Nu ska jag åka hem.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar