2010-05-08

TITTA EN UPPDATERING

JAG ÄR HEMMA HOS HARRIS. Det är hans 18-års fest, fast vi är lite tidiga. Igår var jag och kollade på valpar, ni ska få se bilder sen. Sen åkte jag hem till Jonas och hade filmkväll, och sen sov jag över hos Sonia. Myyys. Nu är hon här på festen också. Idag åkte jag till Ropsten med Alva, Sofia och Moa. Sen joinade även Sofias polare Matilda och Ludvig. Jag hittade massa fina saker för billig peng. Tjejen i kassan glömde även att ta betalt för det dyraste plagget så det blev ännu billigare. Scooore! Fyra plagg för 149 kr, alltså man borde alltid handla på myrorna. Bra för miljön är det också. Egentligen är jag väldigt stressad för det är nationella på onsdag i Matte A och jag har inte pluggat så bra. Men det löser.

Festen har temat "Fuck me, I'm famous.". Jag är Alice i Underlandet. Sonia sitter bredvid mig och spelar "Smoke on the water" på gitarr. Det är galet.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar