2010-05-04

Några korta rader om mycket

  • Jag stannade kvar i skolan till halv sju idag och pluggade, och jag borde egentligen plugga nu också.
  • Jag har varit sned idag för att jag har ont i min ena axel.
  • Hade på mig endast jeansjacka som ytterplagg idag och det funkade faktiskt väldigt bra.
  • Vi spelade baseball på idrotten och vi tränade på att träffa bollen med den/det där stålracket(et). Träffade ungefär 90% av alla bollar. Yay, dold talang.
  • Mitt kärleksliv kan sammanfattas i ett SMS. Inte bra.
  • Jag vet inte om jag vågar lägga upp filmerna på när jag sjunger. Finns några stycken nu alltså.
  • Det är Sonias studentskiva snaaart! Flickan blivit stoor!
  • SALEM PÅ SÖNDAG
  • Jag har en sån där öm näsa som svider som man får av att snyta sig för ofta.
/inkzor

1 kommentar:

  1. haha, det är najs att det kan sammanfattas i ett sms. behövs inte mer.

    SvaraRadera