2010-05-25

PA PAPPA PA PA PA PAPPA PAPA, MA MAMMA MA MA MAMMA MA MAMA

Jag trampade på en mus imorse igen. Den låg också på mattan. Den här gången kände jag mer något spetsigt. Den hade nog legat där ett tag för den var likstel. Börjar bli proffs på det här ju. Dagen började dock ganska bra eftersom jag såg på "Mumin" på barnkanalen när jag åt frukost. Brukar kolla på "The Voice" annars men det känns ju fördjävla meningslöst när Paul Hauka börjar dansa någon jävla dans och Josefin Craaford pratar om Hollywoodfruars olycka. Mumin är så mycket värdare. Anime-mumin ska det vara. Vem kan inte bli glad av det här på morgonen?



Har glömt min mobil hemma idag. Det är intressant. Det som stressar mig mest är att jag inte har någon klocka, inte så farligt annars.

Min hy är också intressant just nu. Har en finne som ger mig olycka varje sekund av alla denna dagens minuter. Den gör ont. Och har ni tänkt på att hyn skiftar i olika färger? Som typ grön, gul, röd, lila och oranget. Innehar själv alla dessa färgkombinationer i mitt ansikte just nu. Intressant.

Gav två tior till en hemlös. Han skulle cykla in till skogen men innan det skulle han köpa två paket korv. Han behövde dom mer än jag.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar