2010-05-26

Godnatt-inlägg

Någon lär ju förklara grejen. Hatar tunna, svarta strumbyxor. SLUTA GÅ SÖNDER. MÅSTE SKRIVA UPP STRUMPBYXOR PÅ MIN ÖNSKELISTA.

Jag fick mitt mattebetyg idag. Blev så glad att jag high-five:ade min mattelärare. Han heter Kjell, är 65+ och går omkring i träskor i skolan. Blev en liten nätt, en.

Jag blir aldrig trött. Skit. Hatar det. Imorgon har jag omprov på gehörslära. Man måste ha sovit för att orka lyssna på blipp blopp som man sedan ska skriva ner på papper i form av noter, det förstår nog den bäste. Och sen kommer jag kanske ha frågestund här snart. Ni kanske vill veta något, och då har ni chansen liksom.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Jag har gått och blivit inkzor beroende... Eller snarare inkzor-blogg beroende. Såfort jag sätter mig vid datorn i skolan tänker jag på din blogg. Den är BRA !

    Fortsätt skriva :) /K

    SvaraRadera
  2. Gud vad kul att höra! Blir jätteglad.
    Puss på dig fina du.

    SvaraRadera