2010-05-24

Bilden kanske inte är relaterad till texten..?

Jag skrev fett hardcore låttexter när jag var tolv:

Vi behöver inte tänka på framtiden
För det kan vi ju lämna till sen
Vi behöver inte nå en annan nivå
Det enda som jag vill tänka på
Är närheten av dig
Närheten av dej-ejej-ej


Tänk dig det med en ackordföljd på F C G. COPPYRAJT MADDAFAKKKAAAH... Singsong-varning.

Jag kan inte neka att jag älskar att hjälpa folk. Just med den här SAM/SV-uppsatsen har jag hjälp en del på skolan och det känns som att jag gör nytta när hag hjälper de jag verkligen tycker/bryr mig om. Man får så mycket tillbaka på det.

Och nu gick tio minuter och de kändes som en halvtimme. Jag överväger att gå och lägga mig. Jag har inget att säga.

Dagens ord: -Arn. Efter allt vi gått igenom (sen typ julas, envisARN) är du kanske värd att nämnas.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar