2010-05-23

Mamma är dum.

Mina föräldrar drog nyss med mig ut på bio, trots att jag protesterade å det grövsta med otroligt vettiga argument som "Jag behöver plugga eftersom jag har en uppsats som ska in imorgon, måste bli klar med den idag eftersom jag vill hinna plugga imorgon och på tisdag till ett prov som är på onsdag." Min far såg oförstående på mig och undrade varför jag inte kan lämna in den senare.
Har jag sagt att han är lärare?

Ni vet att jag gillar att springa när det regnar, vill bara sticka ut nu. Råka trampa på massa sniglar och skrika till lite varje gång. Det är en sån tjej jag är, om ni undrar. Matilda sa igår att jag är jättetjejig. Fast jag ser mig inte som tjejig, mer "snigel/larv/insekts-ogillare" och "älskar kjolar och klänningar"... Jag kanske är tjejig. Fan. Sniglar är vidriga varelser. Jag ska i alla fall sitta inne och plugga nu. Kanske sticker ut senare om jag blir klar.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. det är så jävla fint att springa i regnet!
    helst i klänning.

    SvaraRadera
  2. Den ultimata kombinationen!!1

    SvaraRadera