2010-05-20

Lyckanden

Åååååh var nyss och kollade på singsong-ettornas uppspel, part 2. Båda Moa:rna var så jääävla braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Man blir lite "Titta på tjejen där, jaag känner heenneee!!". Filmade båda så jag kanske lägger upp sen. Brukar vara dålig på sånt.. Men jag ska försöka. Hoppas bara det är okej med dom.
Hm. Hade på mig jättekorta jeansshorts idag och klackskor till det.Vet inte riktigt var jag tänkte imorse, tänkte nog inte alls. Men det var en utmaning, typ att inte åka hem igen och ta på mig ett par byxor. Gillar inte mina ben men jag fick komplimanger vilket gjorde att det kändes.. bättre antar jag. Dock så slap:ade Albin mitt lår så jävla hårt att det blev röda märken efter hans fingrar. Den babianröven alltså.

Sen har jag även lyckats tappa bort min mikrofon.. Vadfan är det för sångare som tappar bort sin mikrofon!? Jävla piss-apa. Hade den senast i måndags på ensemblen, sen var den bara inte i mitt skåp. Har inget direkt minne av att jag la den där heller så jag tror den försvann någonstans på vägen. Sug. Har dock haft den ganska länge (7 år) så det är okej att köpa en ny nu tycker jag.

Jag fyller år snart.. Den 13e juni... Det är snart!!11 Det här är årets önskelista:

• Fodral till Ipod Nano - enkelt i plast typ genomskinligt
• Stålsträngad akustisk gitarr
• Parfym från L’Occitane – Thè Vert Eau de Toilette
• Spegel till rummet – Lika stor som min gamla ungefär, i trä eller mässing(?)/järn. Gärna lite vintage-look.
• Presentkort på Monki eller Topshop
• Nya förvaringslådor i papp till gamla skolarbeten.
• Ryggsäck – Kånken från fjällräven. Färg: Ox red, Light Grey eller Royal Blue
• Ny kontorsstol (datorstol)

• Ett pussel i många bitar, gärna på målning
• Serum för slitna toppar
• Ramar till fotografier. Kanske 5-6 st. Olika, inte många likadana. I trä eller mässing/järn.
• Affisch med Tracy Chapman / Made in Sweden / Bon Iver
• Bok: The Tell-tale Heart – Edgar Allan Poe

Blev fett nöjd i år alltså. Nödvändig lista typ. Nu ska jag plugga matte lite halvhjärtat. Känner lite apati till morgondagens nationella alltså. Överpluggade till förra så det känns inte som om jag kan göra så mycket mer. Glömde till och med bort det idag, eller det var väl mer rent och skärt förträngande.

Glömde förresten att tacka för de tu som kommenterade inlägget om vad jag ska göra bättre på min blogg, var kul att höra lite feedback! Najs! Tack!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar