2010-05-22

Det här är ett sånt där lack-inlägg som man inte ska publicera för att man tänker inte klart när man är arg, och folk bryr sig liksom inte

Gårdagens sug-schema:
  • Matte A nationella sänkte stämningen över dagen
  • Skulle gå och träna på rasten, drog dit, bytte om, gick ner till maskinerna men upptäckte att jag egentligen inte hade så mycket tid på mig. Ledde till otagg, gillar inte att göra saker halvhjärtat, så jag gick upp och bytte om igen.
  • Ljudteknikslektionen sög. Teknik suger. Vi håller på att spela in en låt och allt är jävligt otight. Plus på det var att filerna var försvunna men vi hittade dom när halva lektionen gått varpå vi hade problem med att ladda över dem på USB. Vi kommer få spela in efter skoltid nästa vecka eftersom detta var sista lektionen att spela in på. Alltså har jag ljudteknik, franska och konstarter i samverkan (hitta på och sätta upp en pjäs med flashiga effekter och ljud) att göra nästa vecka, allt efter skoltid.
  • Eftersom ljudtekniken drog över var jag redan sen till att träffa Frida. Skulle mejla uppsatsen till mig själv som jag ska jobba på nu i helgen, varpå den filen också var försvunnen och det tog ytterligare en kvart att lyckas få fram den.
  • Insåg att mina nycklar var borta. Villade omkring i skolan i en halvtimme och letade överallt utom just i datorsalen där Matilda sedan hittade dom.
  • Efter Frida och Balett på Kungliga Operan åkte jag blåa linjen ensam till Näckrosen. Det var inte okej.
  • Åkte hem från Näckrosen en kvart efter att jag kom, de flesta drog nämligen med Albin till tunnelbanan eftersom han skulle möta mig där. Åkte hem, återigen själv, på tunnelbanan, och en man dunsade ner på en stol snett mittemot mig när jag gick på och spenderade sedan den femton minuter långa resan fram till T-Centralen med att titta på mig med halvslutna, blodsprängda ögon.
Dagens sugschema:
  • Vaknade med huvudvärk vid tio
  • Det är soligt ute och jag ska sitta inne idag och skriva färdigt en uppsats så mina lärare har något att studera och bedöma mig på. Så skönt att prestera, hoppas på att jag hamnar i ett bra fack i deras hjärnor för jag bryr mig så mycket.
  • Jag ska städa mitt rum. Sen även sticka ut och springa i eftermiddag, vilket kommer gå jättedåligt eftersom jag inte vill men jag är tjock så fine. Lid.
/inkzor

2 kommentarer:

  1. JAHA, så jag passar inte in i ditt fina dagsschema. skit it då.

    SvaraRadera
  2. DU LÄR JU KOLLA NÄSTA INLÄGG <3

    SvaraRadera