2010-05-20

Kärlek i praktiken

Imorse vaknade jag en halvtimme innan jag skulle börja, för jag orkade ärligt talat inte. Min pappa kom in till mig vid sju och frågade om jag skulle upp men jag ba "Nej..". Orkade inte. Så jag gick upp vid åtta och mamma tog hand om mig. Fick amerikanska blueberry pancakes med maple syrup till och livet kändes bra. Sen fick jag skjuts hela vägen till skolan också.

Jag sover dåligt för att jag är stressad. Jag är stressad för att jag sover dåligt. Jag presterar dåligt för att jag är trött. Att vakna till att någon tar hand om en gör att man känner sig lugn och som att allt kommer att lösa sig. Jag tror att morgonen var den finaste kärlekshandlingen man kan få. Fuck kärleksbrev och fina sånger, gör saker istället.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar