2010-05-18

Vet ni vad som är mitt problem? Jag har mycket att göra:

Alla datorer har bara varit emot mig idag. Det mesta har varit det.

Stack ut och sprang runt sicklasjön tror jag den heter. Sen gymmade jag på friskis. Sen hade jag idrott. Allt som allt tog det ungefär två timmar.

Imorgon har jag teoretiskt sångprov. På fredag har jag matte nationella del två. På måndag har jag inlämning på den där jävla sam/sv-uppsatsen. På tisdag har jag ensembleuppspel. På måndagen om tre veckor är det uppspel på KIS. Någon tid snart innan betygssättningen ska även en franskauppsats in om Sénégal.
Jag kan inte vara hemma och plugga på torsdag eftersom jag har ensemble-rep och

Imorgon och torsdag är det singsong-uppspel på kvällen och flera av mina vänner kommer spela, det vill jag se. Imorgon har jag gitarrlektion också 19.30. På fredag ska jag träffa Frida, sen ska jag på baletten Romeo och Julia. På lördag ska jag träffa Fanny och sen se på melodifestivalen med Matilda. På söndag ska jag plugga. Hoppas som fan på att jag inte ska behöva jobba i helgen, men nu är det fint väder och det lär stanna så det lär innebära jobb för min del.

Under den tiden vill jag hinna med att träna också, för jag prioriterar det. Funderar på att ställa in allt på lördagen. Kanske. Förstår ni att jag tänker gå och plugga nu?

Ushers låt OMG måste vara den sämsta låt som någonsin gjorts. Och så slänger dom in fotbollsklack på det. Tortyr. Gud vad jag avskyr MTV-RnB. Rådissar verkligen auto-tune också. Fuck. Nu går jag.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. stephanie INghamn18 maj 2010 kl. 19:19

    YO COOLIO STEPHANIE'S IN THE HOUSE!

    yoo cooling steffa här;) hörde att du o frida ska träffas snart , najs;) Jag läste bara lite randomly din blogg o ville bara säga att den e ganska awesome;) Serriöst du skriver skit kul och du gör även de tråkigaste ämnena interesanta så grattis du e värd en applåd*appålåder* XP

    PUSS OCH HEJ BATMAN ÄR GAY <3

    SvaraRadera
  2. Kommer du inte på min teater i helgen? :,(

    SvaraRadera