2010-05-26

Wannabe kannibal, pfft.


Mina ben gör ont för att jag inte har stretchat sen jag sprang. Tänk på det barn, stretcha. Annars dör du. Känns som om jag hamnat i någon slags självbevarande koma. Det är den första eftermiddagen jag är hemma på utan att ha något akut plugg sedan åtminstone två veckor tillbaka, och jag har suttit vid TVn de senaste två timmarna utan att direkt tänka på vad jag såg.

Jag har börjat bita min kind jättemycket, inte med flit dock. Alltid på samma ställe och det gör förjäkla ont. Så smakar det skit i munnen sen också eftersom det börjar blöda. Har gjort det sen i måndags, och det blir inte precis som jag råkar bita färre gånger nu eftersom det har börjat svullna upp så då är kinden i vägen. NOMNOMNOM MÅSTE ÄTA ALLT TILL OCH MED MIG SJÄLV. Kinky.

Nu har jag hål i mina vanliga strumpor också. Jag ger upp. Ska städa mitt rum så jag kan andas. Har ni några filmtips förresten?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar