2010-05-19

Andas, din jävel

Lackade just ashårt på franskan. Fick dåligt resultat på verbtestet, ledde till att jag blev asförbannad, snäste åt Kattis som klappade mig på ryggen tröstande och blev förbannad och ryggade undan, la pannan i handen, morrade och gick ut från klassrummet.
Jag var sådär dramatisk när jag var liten också, har lärt mig kontrollera mitt temperament någorlunda men nu när jag är under stress och trött så orkar jag inte hålla uppe en fasad som säger att "JAG MÅR BRA :D". Gick in på toaletten och fällde en tår. Jag behöver få bra på testen för att få bra betyg franska. Min pappa är min franskalärare. Jag gör dåligt ifrån mig. Ni förstår säkert situationen. Han bryr sig ju inte, men jag gör.

Jag skulle ha stannat i sängen idag, ibland känner man så och då ska man fan lyssna på det. Bara det att jag har sångprov och den sista mattelektionen innan del två på matte nationella kurs A som ska vara på fredag. Skulle vara osmart att vara hemma idag, men ibland känner jag bara "skitsamma". Kanske drar hem snart. Får se.

Rövfanskap, vad omogen jag är. Jävla helvéte. Ska be Kattis om ursäkt och hålla mig i ett hörn hela dagen så jag inte skadar någon annan på något onödigt vis.

Fan vad jag svär mycket när jag är förbannad.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar