2010-05-11

Kukl <-- beslutsångest när det gäller vilken av de två ultimata bloggtitlarna man ska välja



Kanske borde skaffa halvblått hår. Haha.

Jag gillar inte matte, inte när man inser hur lite man faktiskt förstår.. Sista rycket nu, Ingrid. Bara att läsa igenom lite förklaringar i matteboken som behövs gå igenom. Sen är det långhelg och du ska träffa massa fina vänner, festa, träna och VILA.. och plugga SO-uppsats. Och klippa mig ska jag också. Bara topparna. Mitt nyårslöfte är faktiskt att inte klippa mig, förutom topparna. Får se hur det går!

En annan sak jag inte gillar är musik med ljud av hjärtslag i. Typ som i AAH GUD VAD LÄSKIGT NU KOM EN REKLAM PÅ SPOTIFY OM BOKUS MED HJÄRTSLAG I BAKGRUNDEN VADFAN. Ödet. Jag gillar i alla fall inte det. Igår hörde jag någon låt där hjärtslagen ökade också och sedan blev till en rytm. Gjorde mig skitstressad. Tycker det låter så konstigt, som att det är mitt hjärta. Man ba vaa.

Åh, min mamma sitter och kollar på TV. Hon är ledig och vi har ju fått en ny platt-TV, så hon gör det en del numera. Vet att hon är avslappnad när hon tittar på TV, verkligen inte ofta hon gör det. Gulligull. Skönt för henne, hon är stressARN annars.

Nu väntar matteboken och sängen. Typ på samma gång faktiskt. Puss

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar