2010-05-16

"Hej jag heter Ingrid och jag har inga byxor och du är.. snygg.."

Dagens klockrena: http://klockren.nu/

Drömde om Robert Pattinson. I drömmen var jag och Matilda ute och gick i skogen och hittade en stuga. I stugan var Robert och massa människor, för där var det en studio och de skulle spela in något. Jag ville hälsa men vi gick tillbaka dagen därpå istället för de verkade upptagna. Precis när vi ska gå in kommer jag på mig själv med att inte ha några byxor på mig, bara några jättekonstiga röda trosor med stora volanger och spets-detaljer. Trots detta går jag in och introducerar mig. Han sitter och spelar datorspel och bryr sig inte riktigt. Sedan går han och jag ut på en promenad och jag blir besviken över att han bara pratade om sig själv och klagade på allt.
Han fyllde år i förrgår igår eller något sånt där, den 13:e maj i alla fall. En månad före min födelsedag.Vi är soulmates. Eller inte.

Nu måste jag sova. Ska kanske jobba imorgon. Skulle pluggat ikväll men jag kollade på SATC - The movie istället.. Som sagt. Den var bra. Det var bra att slöa. Nu ska jag försvinna in min säng.

Och;

Jag vet vad du gör, jag vet vad du håller hus och jag vet med vem.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar