2010-05-01

Det här har hänt

Valborg. Först åkte jag och Anton hem till mig och repade för vi ska spela upp en låt på Rytmus öppen scen på måndag, yes. Sen drog vi på grillkväll hos Moa, superskönt chill med 10-15 mysiga människor. Det var trevligt, gott, keligt, you name it. Kändes sååå bra att vi inte var ute och rände kring brasor och frös i regnet med alla andra drägg. Fast det var i och för sig ganska varmt (länge sen jag skrev ut "i och för sig", orkar bara med "iofs" nu mera).

Idag träffade jag Sara och Sonia och åt lunch. Underbart. Sen demonstrerade Sonia och jag. Typ. Var mer som att vi gick tillsammans med 10 andra gröna ungdomar och såg estetiska ut, det var ganska o-organiserat eftersom det var så sent påtänkt. Men det som räknas är att vi var där. Och där var vi. (med bland andra den snyggaste killen på jorden, Sonia och jag dreglade över) Lyssnade på Mona också, hon är ju v
ettig på sitt sätt. Tycker inte man ska döma henne för snabbt. Det var en mäktig känsla att gå där. Man kände sig delaktig med alla, för alla vill ju något. Alla strävar för vad de tycker skulle göra världen till en bättre plats, men allt är ju relativt. Det lustigaste var nog folket som stod vid sidan av vägarna och tittade på oss som gick förbi. Man kände sig som en attraktion som folk skulle titta på, och jag antar att vi på ett sätt var det, men jag tänkte ju mer på varför vi var där.

Med fem timmars sömn bakom mig har det varit liiite för mycket den här dagen för att orka med så nu tänker jag dö här hemma ett tag, sen promenad med Felicia. Vi ska få gäster ikväll också, hujeda mig.

DEMONSTRATION - Norra Bantorget



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar