2010-05-11

Att bry sig

Jag försöker plugga men det går inte så bra eftersom det sitter några tvåor och pratar över mig om att skinka är gott på knäckemackor, o'boy är gott till kellogs K flingor och vad de ska köpa för pervers present till sin vän. Jag vet inte om jag kan bry mig mindre. Och nu såg dom vad jag skrev och så sa en av dom "Men jag ska väl sluta prata över dig... trodde man kunde prata här." med den drygaste tonen någonsin och jag vet inte om jag fortfarande kan bry mig mindre. Hon pratar lika mycket nu igen ändå.

Dagens ord: "Smaka". Det är ett vidrigt ord som jag inte kan använda.
"Fantasistatistik" är också något jag tänkt på eftersom jag läste det i boken 1984 som jag försöker läsa ut just nu. Tog mig typ 30 sekunder att kunna utläsa ordet, blir så ibland runt åtta på morgonen. Boken är jättebra men jag har inte tid att läsa. Suger.

/inkzor

1 kommentar: