2010-05-15

Yellow Submarine

Jag är alltså hemma. Fo' real, lovar. Igår drog jag in till Matilda igen och hängde där med Moa G och Anton. Det var fint, emotionellt och så men det var bra. Sen drog vi till någon avslagen fest i Globen runt elva. Där stannade vi dock inte länge utan drog hem med capasso till en kille som heter Adam. Där såg vi på Yellow Submarine som var ASPSYKEDELISK OCH FLUM OCH UNDERBAR. Skrek LSD och man blev nästan hög bara av att kolla på den. Den handlar om Sgt. Pepper som måste ha hjälp av Beatlarna för att rädda landet han bor i, Pepperland, som blivit övertaget av "Blue Meanies". Tyvärr hann vi inte se klart den.

Ett klipp ur filmen, i början typ, när Sgt. Pepper stöter på Beatlarna i ett asflummigt hus. Det är dom som är i The Beatles som gör rösterna också. Lyssna verkligen på vad dom säger, så himla fint.
"Is that a matter you'd like to take up? ... Or down...?"


Sedan åkte jag och Matilda hem i soluppgången runt fyra. Det var väldigt romantiskt. Det åker väldigt många konstiga människor på tunnelbanan vid den tiden dock. Haha. Har varit så mysigt att vara mycket med Matilda den här helgen. Känns så bra mellan oss.

Idag åkte jag in till stan och gick omkring på Kungsholmen med en gammal vän. Det var fint och GUD VAD SOLIGT OCH VARMT DET ÄR UTE NU. <33333 Nu är jag hemma och ska duscha. Mina händer luktar konstigt också. Blä. Åååh jag vill bara dö i min säng framför SATC men jag måste plugga SO.

En sak i daget, Ingrid.

Dagens ord: Kravbanan - något man kallar någon som ställer jobbigt mycket krav.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Det kommer alltid att vara bra mellan oss. Tveka aldrig på att komma till mig om det är något. Jag älskar dig, min bästa vän.

    SvaraRadera
  2. Jag tror dig, och detsamma gäller dig. Jag älskar dig med, min fina bästa vän.

    SvaraRadera