2010-05-05

Mamma

Åh, älskar att ha en journalist till mamma. Håller på att leta källor till min sam-uppsats, och nu kom mamma in till mig med en stor hög med häften och böcker om bistånd och olika projekt och jag ba I LUB UUU MOMMÄÄHH <3<3 Det är mors dag på söndag. Inte glömmas bort!

Vad är grejen med pojkar i 13-18 års åldern och deras läskdrickande? I alla fall på bussar, eller i Orminge, eller ja, i mitt hus. Min bror dricker läsk så man man undrar om han inte börjat kissa kolsyrat. Speciellt literflaskor ska det vara. En flaska var har dom också. Ica-cola eller trocadero verkar vara poppis. Myspys. Ni får finnar och frätskador på tänderna. Jajamän. Inte bra säger Tant Ingrid.

Isch bin das happi krokodiel au jour d'hui yesyes kul för en gångs skull typ.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar