2010-05-27

Trots att jag inte ens levde under andra världskriget är Hitler ändå det första jag tänker på så fort någon nämner Tyskland

Jag åker nu till Frankfurt. Jag kommer hem på måndag eftermiddag. På tisdag ska vi hämta vår hund, Harpo.

Jag packar, som ni vet finner jag det underligt att behöva planera vad jag ska ha på mig om ungefär tre dagar eftersom jag inte har någon aning om vad jag känner för att ha på mig just då.

Gosh, verkar som jag alltid får resångest numera. Trygghetsberoende är vad jag blivit. Jag hatar det innerligt. Man kan inte ignorera för evigt, det är fegt. Och att inte göra det man borde är fan inte nödvändigt. Enklaste logik krävs, och logik är min starka sida enligt mamma. Vad är mitt problem. Det är inte ens en fråga, bara en klagan.

En av de vackraste låtarna i världen (även länk till min spotify-lista på favoritlåtar):
Sometimes - Made in Sweden

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar