2010-05-31

Om man ska resa så ska man ju göra det med finess




Kolla förresten in världens bästa sida: http://www.mustascher.se/
Svenska Mustaschklubbens officiella hemsida. Så jävla tunga snubbar.
"Klubbens mål är att främja mustaschbärandet och att framhålla gentlemannaandan."
HJÄRTA!! Såg nämligen en herre på flyget med en utomordentligt vacker mustasch, och han bar på en portfölj med ett klistermärke på med klubbens logo. Jag kunde ju inte motstå att ta reda på om det verkligen fanns något så underbart, och det gjorde det ju tydligen. Varm i hjärtat blir jag. Mustascher är så fantastiskt fina. Om jag hade förmågan skulle jag utan tvekan skaffa mig en mustasch själv. Kolla in galleriet på sidan. Det finns bilder från whiskeyprovningar och årsmöten!!

Imorgon ska jag få en hund! IHI! Nu ska jag svara på era frågor. Höh.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar