2010-05-14

Vill dela meeed mig

Jag var ute och sprang för första gången sedan i höstas. Jag började gymma i vintras istället för jag orkade inte med kylan.
Det var nog det härligaste jag gjort på länge. Det var ljummet ute, och fuktigt för det hade kommit en liten skur innan. Luften var så härlig och det luktade jättegott. Moln täckte solen vilket gjorde att ljuset inte bländade mig utan bara förde fram alla färger som finns utomhus just nu. Sedan började det regna lite smått, och det var så underbart. Jag hade sovit jättemycket och var astaggad så det kändes som jag flög fram. Kändes som jag orkade mycket mer, tack Friskis antar jag. Önskar att alla fick uppleva sån.. öh.. lycka.

Möh jag är o-originell men jag gillar verkligen inte spotifyreklam. Känns så poänglöst, fast det är det ju inte. Äsch.

Det är säkert nu också, btw. Vi ska skaffa hund!

/inkzor

2 kommentarer:

  1. ååååå, vad duktig du e :) men hallå, ska ni köpa en av dom valparna som ni tittat på?

    SvaraRadera