2010-05-25

NEJMEN TITTA

Måste gå och äta något nu. Kom hem sent på grund av det här:


Kom hem vid åtta. Sen har jag suttit och pluggat musikteori. Gosh. Till er som jag filmade på uppspelet, försöker lägga upp videos på facebook men såklart så krånglar det.

(... 15 min senare)

Så, nu sitter jag här med en skål med falaflar, lövbiff och paprika och ett glas mjölk till det. Till efterätt väntar ett glas jordgubbsfil med banan, russin och flingor i. Jag tycker att jordgubbsfil är bland det bästa som existerar i matväg på denna jord och av den anledningen blev jag aslycklig när jag upptäckte att det nu finns LAKTOSFRI JORDGUBBSFIL!! Herreee.

Dagens ord: Komma. Det kan betyda mycket och användas i olika sammanhang. Kom hit, att få orgasm, ett komma efter en mening, "kom" att avsluta sin walkie-talkie mening med.

Ett annat fint ord: Sch'donkadonkdonk. Annat ord för rumpa. Kommer från Sara, som såg det i Scrubs. <3 Sara och Scrubs <3

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Fan vad du är grym! Jag blir så stolt när jag ser dig sjunga, I love you <3

    SvaraRadera
  2. Älskar dig! Puss på dig. <3

    SvaraRadera